Екологічні обіцянки стали новою наживкою для виборців

Парламентські та президентські вибори вже незабаром. Цьогоріч вже є рекордна кількість охочих посісти президентську посаду, а тому програми партій переповнені різноманітними обіцянками. Більшість з них виконати майже нереально, але й партійці не будуть з цим поспішати, адже українці схильні швидко забувати, що їм обіцяють, вважають експерти.
Про це пише «112.ua». «Є великий масив інформації, є білий шум, який створюється засобами масової інформації, відповідно не відкладається сухого залишку в думках людей про те, що обіцяли, що виконали ті чи інші політики», – сказав політолог Віталій Кулик.
В умовах уже розпочатої передвиборчої кампанії партії та кандидати готові вдаватися до різноманітних методів, тільки, щоб сподобатися виборцю. Використовують усе – від зарплат і пенсій до корупції. Дедалі популярнішою стає тема екології адже екологічні обіцянки вже стали трендом в українській політиці. «Окремі області, де екологічна тема є надпопулярною: Кривий Ріг, Запоріжжя, Маріуполь. І ті кандидати, які піднімають ці екологічні теми отримують максимальний електоральний девідент», – говорить політолог Віталій Кулик.
Кандидати часто обмежуються лише політичними заявами, а до конкретних кроків щодо покращення екології не вдаються. «Кандидати напишуть, що будемо працювати над ситуацією з покращення довкілля і так далі. Фактично загальними фразами обмежуються і не надто звертають увагу на наповнення цих фраз», – говорить політолог Кость Бондаренко. У таких умовах виборцям варто бути пильними та раціональними, не сподіватися на красиві гасла, а також уважно читати передвиборчі програми партій.l

Добавить комментарий